Followers


Assalamualaikum dan Selamat Datang Ke Blogger Fakh :) Fakh harap korang bagi respond yang baik & comment benda yang elok elok :)

Sunday, March 31, 2013

Hello guys :) Assalamualaikum , 
Mesti pelik dan bertanya2 kenapa aku letak gambar dia kan ? ;)
HAHA ! sebab dia lah Girlfriend aku yang paling setia :* 
Aku cuma nak minta maaf dengan dia sebab dah buat dia marah , spoil , tak ada mood.
aku nak minta maaf sangat2 :'/ aku sayang dia lahh , please dont take my girlfriend. 
aku tak ada niat langsung nak buat dia macam tunggul . but saya minta dia faham kjup je :'/
please mama , papa tahu kalau ikutkan kesalahan kita , papa lah yang paling banyak buat salah. insyaallah papa nak berubah mulai esok , papa akan sentiasa berada disisi mama :* Tolong bagi papa masa , papa tahu mama dah bagi papa peluang banyak , okee lepas nie mama tengok lah papa punya perubahan . papa harap mama terima papa dengan seadanya :* papa sayang mama , papa tak nak hilang mama . papa tahu papa dah banyak kesalahan . but one day nanti papa akan berubah dengan izin allah dan keikhlasan yang datang. PAPA TAK NAK KEHILANGAN MAMA !! :'/
ILOVEYOUSOSTRONGHAIZAAMIERASAFIA :*
IMISSYOUSOMUCHHAIZAAMIERASAFIA :*
IWANTYOUFOREVEREVERMUCHHAIZAAMIERASAFIA :*
MuuuuuuuuuuuuuuaaaaaaaaaaaaHHHHHHHHHH :*


No comments:

Post a Comment