Followers


Assalamualaikum dan Selamat Datang Ke Blogger Fakh :) Fakh harap korang bagi respond yang baik & comment benda yang elok elok :)

Friday, March 15, 2013

Kepada Haiza Amiera Safia :')

assalamualaikum sayang :') papa nak minta maaf kalau papa ada buat salah dengan mama , papa tahu selama kita couple papa banyak menyakitkan hati mama . papa tak sangka papa nie begitu banggang :'/ papa nie bodoh !! papa tak tahu kenapa dengan papa . papa sayang mama. papa harap mama dapat sabar dengan perangai papa. papa tahu papa dah buat mama sakit hati. even sekali papa dah buat salah mama tetap maaf kan papa. papa harap mama dengar lah lagu nie kay NOTHING LIKE US :') papa mohon dan merayu tolong jangan tinggalkan papa :') papa nak sangat happy dengan mama :) papa tahu papa nie panas baran , tapi papa cuba juga untuk bahagiakan relay kita. dalam kesedihan juga kita perlu ada senyuman . now papa kat cc , papa minta maaf sebab papa dah tipu papa. papa tahu mama tunggu papa. papa minta maaf sangat2. mamalah cinta pertama dan terakhir papa. kali ini papa bersumpah papa tak akan cari girl lain walaupun perempuan tu secantik bidadari. even kita gaduh please tenankan diri. tolong jangan lafaskan perkataan yang tidak sepatutnya :'/ papa mohon merayu :'/ *nanges* please , papa sanggup korban kan apa2 demi mama asalkan mama tak tinggalkan papa :') papa sayang mama sangat sangat . jangan lah mama menderita papa. dan papa tak akan ulangi kesilapan yang lama :') harap mama dengar lha lagu nie disaat papa tiada disisi mama :'/ papa takut bila papa kehilangan mama :'/ papa sayang mama . papa cinta kan seorang perempuan je kat dalam dunia nie mama :'/ nama dia HAIZA AMIERA SAFIA BINTI RAMLI :* . yaallah yatuhanku misalnya kita orang berjauhan. engkau dekatkan lah kami dihati. tolong jangan beri kami dugaan yang berat yaallah. kumohon padamu yang maha kaya dan maha pengampun :') mungkin aku juga sepatutnya berubah . dan aku tidak akan ulangi kesilapan yang dulu padanya lagi. aku hanya cintakan dia seorang. ku berdoa semoga aku dan dia dipersatukan dan tidak berjauhan. aku sayang dia. aku hanya perlu kan dia. aku hanya rindukan dia. aku hanya cintakan dia :') berikan aku kekuatan disaat dia memarahi aku. berikan aku kesabaran disaat dia memarahi ku yaallah :') hanya engkau yang maha tahu dan maha penguasa. lagi sebulan aku dengan dia nak masuk 2tahun. harap kami kekal selama lamanya . amin :) take care mama , papa sayang mama , bila papa tengah kerja papa harap mama jaga diri. dan faham papa kerja kay ? iloveyou sayang :* imissyou sayang :* ineedyou sayang :* iwanthugyou sayang :* assalamualaikum :')

No comments:

Post a Comment