Followers


Assalamualaikum dan Selamat Datang Ke Blogger Fakh :) Fakh harap korang bagi respond yang baik & comment benda yang elok elok :)

Thursday, April 4, 2013

Papa minta Maaf MaMa :'/

Guys , Haiza masuk hospital. please doa kan dia selamat, aku tak nak kehilangan dia, aku minta maaf sebab dah banyak buat kesilapan. tapi sekarang aku berubah untuk menjadi kebaikkan untuk dia. Yaallah kau selamatkan lah dia , aku berdoa padamu agar dia selamat sejahtera. please jangan buat aku macam nie sayang :'/ papa dah tak nak kehilangan mama . papa minta maaf sangat2 sebab buat mama nanges, papa bukan nya sengaja. please jangan buat papa macam nie. mama kan kuat , namo lah tinggal papa . papa nak mama, please jangan buat papa macam nie :'/ please please please please please please please please please . papa sayang mama , papa sayang mama , papa sayang mama *JERIT* please dont leave me :'/ ILOVEYOUSOSTRONGSAYANGKUHAIZAAMIERASAFIA :'* IMISSYOUSOMUCHSAYANGKUHAIZAAMIERASAFIA :'* INEEDYOUSOMUCHSAYANGKUHAIZAAMIERASAFIA :'*

No comments:

Post a Comment